Olej Rycynowy

Witajcie kochani.
Chciałabym się z Wami czymś podzielić. Właśnie zaczęłam kuracje z olejkiem Rycynowym. W sumie to dzisiaj trzeci dzień. Zachęciła mnie duża ilość pozytywnych komentarzy co do jego działania. Bardzo się zdziwiłam, gdy wyszłam z Apteki i doczytałam na opakowaniu iż jest to produkt przeczyszczający na przewlekle zaparcia. Ja osobiście kupiłam go w celu poprawienia kondycji moich brwi i rzęs. Moje rzęsy, które są bardzo długie i dość gęste, zaczęły ostatnio wypadać, i postanowiłam tym tanim sposobem im pomóc.
Za 30g opakowanie olejku zapłaciłam 2,80. Więc jeżeli się sprawdzi, będzie to najlepsza kosmetyczna inwestycja. Aplikacja nie jest trudna, wiele osób poleca nakładanie starą szczoteczką od tuszu. Niestety ja takiej nie posiadam, więc robię to za pomocą patyczka do uszu. Nie chcę przesadzić z ilością. Produkt stosuje  na noc, ze względu na tłuste plamy jakie tworzą się w okolicach oczu. Rano po wstaniu używam mleczka do demakijażu do brwi i rzęs aby je odtłuścić. Napiszę Wam więcej jak zauważę pierwsze rezultaty. Polecam go wszystkim którzy chcą zadbać o swoje rzęsy, brwi. Idealny także dla paznokci oraz skórek. W internecie znajdziecie również przepis na naturalną maseczkę do włosów z użyciem oleju rycynowego. Polecam go osobą, które lubią bio kosmetyki., jest on w 100% naturalny.
Do usłyszenia...

Komentarze

Popularne posty