Kraków Dzień 1


Witajcie kochani,

W sobotę wyruszyłam do Krakowa w odwiedziny do mojego brata, który się tam przeprowadził.
Ale i przy okazji zwiedzić i zobaczyć to piękne miasto.
Fakt, byłam w Krakowie już dwa razy, ale wcześniej nie miałam okazji go poznać. Więc przez te  kilka dni mam zamiar dzielić się Wami moimi przeżyciami z tego miasta.

Po pierwsze mieszkam na Nowej Hucie. Tak słynnej dzielnicy wybudowanej za czasów stalinizmu w Polsce, to bardzo ważny okres w historii współczesnej, tych co jej nie znają radzę się z nią zapoznać.
Z rana wyprawa autem do Łagiewnik na msze i zwiedzanie sanktuarium.  Z wieży widokowej miałam okazję podziwiać panoramę Krakowa. Po mimo pogody widoki były piękne. Po obiedzie podróż tramwajem na stare miasto. Teatr Juliusza Słowackiego, Barbakan, Brama Floriańska, Rynek, Wawel.
Taki po południowy spacer.
Ale jutro jeszcze tam wrócę.
Poza tym byłam w księgarni na ulicy Grodzkiej, która wygląda jak sklep u Oliwandera z Harrego  Pottra. Coś już sobie kupiłam. Ale o moich łupach z miasta królów będzie osobny post  ;)
Życzę Wam miłego wieczoru i zapraszam na jutrzejszą relacje.
Magdalena







 I've got moves like jagger.




Duże dziecko cieszy się, że może nakarmić łabędzie.

Do jutra :***


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty