Postanowienia

Kochani,
Jedno jest pewne na YouTube'a na razie jeszcze nie wrócę, po prostu nawet gdybym chciała to nie wiem jak to wszystko zorganizować, a muszę wam napisać szczerze, że znowu dużo się w moim życiu pozmieniało.
Jestem taka szczęśliwa, że chciałabym Wam wszystko opowiedzieć, niestety nie mogę.
Mam natomiast nadzieję, że cieszycie się razem ze mną.
Wracając do tematu postanowiłam, że zanim wrócę na YouTube, o ile w ogóle to nastąpi, chciałabym uporządkować bloga. Na pewno pisać dla Was częściej, dalej rozwijać się w świecie makijażu. Ale chciałabym pisać o rzeczach życia codziennego, jak na przykład książki, które aktualnie mnie zachwyciły.
Mam nadzieję, że to będzie swojego rodzaju rekompensata, za moje decyzje, jednakże mam nadzieję, że je w pewnym stopniu rozumiecie i wspieracie.

Do usłyszenia niedługo :)

Pozdrawiam Magdalena

Komentarze

Popularne posty